Archiv článků

Jak mít pod kontrolou firemní finance

Základní informace: Na tomto semináři určeném majitelům, TOP manažerům, finančním ředitelům a manažerům společností, se účastníci dozví, co je potřebné vědět o penězích a financích, aby společnost, kterou vedou, byla dlouhodobě finančně stabilní, expandovala a měla úspěch. Seminář se nezabývá...

Anatomie lidské mysli

Na kolik procent využíváte svou mysl ve svůj prospěch? A jak jsou na tom vaši blízcí? Chcete to změnit? Co brání rozvinout vlastní potenciál? Jak využít vlastní sílu ve svůj prospěch?  Poznejte principy fungování. Zjistěte, co Vám brání využít Váš potenciál opravdu na plno a jednou provždy to...

Jak napsat funkční firemní směrnice

Základní informace: Kurz je určený hlavně pro majitele a řídící pracovníky vrcholového manažmentu firem. Pokud máte pocit, že vám firma "přerostla přes hlavu" a pociťujete nutnost stanovit přesná pravidla a ukorigovat ji, tak je to ten pravý kurz pro vás. Naučíte se, jak můžete pomocí správného...

Jak nastartovat a nepolevit ve svém podnikání?

Startujete biznis? Cítíte, že se vaše podnikání dá zlepšovat? Plánujete v podnikání pokračovat? Připravil jsem pro vás video, speciální 35 minutový videoseminář, který popisuje základní mechanizmy a principy začátku, průběhu i konce většiny firem, podnikatelů, nebo živností. Proč je člověk na...

Rozhovor: Marketing, který prodává...

Víte, kdo je to ELAD HADAR? Izraelský Mr. Success: Marketing, který prodává Jsou lidé, kteří dělají dobře svůj marketing, ale nechtějí nikomu prozradit, jak to dělají. Potom existují lidé, kteří povídají o marketingu moudré poučky, ale jim samotným to nefunguje. A je pouze málo lidí, kteří...

Kouč v projektu Czech-Eko-System

V rámci Agentury CzechInvest nyní pomáhá účastníkům projektu CzechEkoSystem s rozjezdem či rozvojem jejich podnikatelských plánů.   Více informací o projektu najdete pod tímto odkazem.

Komunikace je základ

  Komunikace je základ Pre úspech firme robíme veľa vecí. Snažíme sa osloviť zákazníka rôznymi formami, spôsobmi, aby sme ho zaujali. V každej firme existujú dva princípy v komunikácii. Jeden princíp je ľudská komunkácia, to znamaná ako si rozumieme ako ľudia. A druhý princíp je...

Techniky uzavírání prodeje

Jak získat jistotu, že Vaše obchodní postupy budou fungovat a pomůžou Vám získat nové zákazníky, anebo prodat více a častěji těm stávajícím? Jak zvýšit prodej skrze efektivitu prodejců…       Mnoho ředitelů firem hledá efektivní způsoby a cesty, jak zvýšit prodej....

Pravdivý pohled

"Nemožné se stane možným, když se na věci podíváte správným způsobem. Všechny moje životní úspěchy začaly, když jsem se na věci začal dívat správně." - Dexter Yager

Odkiaľ pochádzajú problémy?

    Všimli ste si, že niektorí ľudia majú veľa problémov. Čo je to, čo tie problémy priťahuje? Čo najviac ovplyvňuje to, či človek v nejakej oblasti má, alebo nemá problémy? Napr. vo vzťahoch. Keď začíname vzťah zjavne tam veľa vecí funguje. Tak prečo tam po čase začínajú...